Okej, nu har jag skaffat mig en blogg då, men hur börjar man? 
Jag tänker ju inte presentera mig direkt, för det här är ju min blogg? Eller ska man göra det kanske? 
 
Jag heter Linnea i allafall. 
19 år nyss tagit studenten från hotell & restaurang programmet. Jobbar på en Cateringfirma här i Katrineholm. 
När jag inte jobbar så försöker jag hitta på någonting annat att göra.. Just nu är det mycket Gossip girl, andra gången jag kollar på serien, fortfarande lika bra/spännande/sorgligt ja.. 
Försöker komma igång och träna igen.. Dricker kaffe i tid och otid, är kär i min tassimo.. 
 
Älskar och resa och vill alltid ha en resa att se fram emot.. Om ett par veckor åker jag till "mitt" fina London, för att bla. shoppa och gå på en konsert. Får se var det bär av nästa gång.. Väldigt sugen på New York efter allt mitt Gossip girl tittande. Men vi får se! 
 
Ja det där var lite bra att veta saker om mig! Alltid en början! Eller hur?!
 
Nu ska jag ut på en PW och lyssna på Isabellas och Pingis podd! Spännande! 

Kommentera

Publiceras ej